Storm!

Vandaag heeft het gestormd. En ik heb het geweten. Vanochtend hoorde ik al dat er gisteravond bomen zijn omgewaaid. En ook nog andere dingen die kunnen omwaaien. Gistermiddag laat hoorde ik keihard iets kletteren op balkon. Voorzichtig ging ik kijken. En ja hoor, de deksel van de bbq was eraf gewaaid! Ik heb ‘m maar netjes op de grond gelegd zodat ie niet verder kan omwaaien.

Net als gister was het ook weer raak. Storm, regen, noem maar op! Ik werd in de ochtend naar werk gebracht. Achteraf was dat niet zo een slim idee. Over een rit van 15 a 20 minuten hebben we 45 minuten gedaan! Ik denk dat iedereen hetzelfde idee had: dag OV, hallo auto!

Geef een reactie

