Terug in de tijd

Dingen in het leven gaan nou eenmaal zoals ze gaan.

Maar wat als je die ene gebeurtenis in je leven terug kon draaien en daarmee de rest van je leven een andere wending geeft?

Ik heb nooit spijt gehad van de beslissingen die ik in mijn korte leven heb gemaakt. Wel heb ik wel eens gedacht hoe mijn leven gelopen zou zijn als ik een andere opleiding gekozen zou hebben. Zeg maar zoiets als rechten of antropologie. Zou ik dan nu een succesvolle advocaat zijn en mensen helpen? Ik was nog klein toen ik al wist dat ik rechten wilde studeren. Maar een presentatie over een media opleiding zorgde ervoor dat ik de hele rechtenstudie uit mijn hoofd had gezet. Ik ben geen meester in de rechten geworden maar een titel heb ik wel gehaald.

En zoals ik al eerder zei: ik heb nog nooit spijt gehad van de beslissingen in mijn leven. Ik ben blij met het leven zoals het is.

A.

Geef een reactie

