Onbewoond eiland te koop

Altijd al een eigen eiland willen hebben? Ik wel.

Soms vraag ik me af hoe het zou zijn als je een heel eiland tot je beschikking hebt. Ga je je op een gegeven moment vervelen? Of wordt je inventief á la Tom Hanks in Cast Away?

Als ik een eiland zou bezitten, zou het puur dienen al vakantiebestemming. Want zeg nou zelf, wie wilt er 24/7 afgezonderd leven van alles en iedereen? Ik niet hoor. Niet zo heel ver van Nederland, vlak voor de Ierse kust, ligt een leuk klein eilandje. Toevallig staat het te koop, voor een schamele €3,5 miljoen is ie van jou!

Ik probeer eerst de megajackpot binnen te halen en daarna koop ik het eilandje! En jullie zijn uiteraard allemaal uitgenodigd op de housewarming.

Geef een reactie

