Even uitwaaien!

Wist je dat je aan de Nieuwe Maas lekker kunt uitwaaien. Afgelopen week zijn we (mijn man en ik uiteraard) wezen scooteren (is dat een woord, volgens mij niet? Maar who cares!) We reden door Delft, De Zweth, Rotterdam, Capelle a/d IJssel en uiteindelijk kwamen we terecht in Krimpen a/d IJssel. We reden langs paarden, schapen, hoge flats, grote villa’s en leuke kleine huisjes.

Op Krimpen heb ik een aantal foto’s gemaakt. Met het mooie weer komen veel mensen even langs de Nieuwe Maas om uit te waaien. En zo ook ik! Enjoy!

Krimpen 02-02 Krimpen 03-03 Krimpen 04-04 Krimpen 05-05 Krimpen 07-07 Krimpen 08-08 Krimpen 09-09 Krimpen 10-10 Krimpen 01-01

Een gedachte over “Even uitwaaien!

Geef een reactie

