Doelen stellen

Day Zero Project logo

 

Zoals elke blogger volg ook ik andere bloggers. Vorige week kwam ik een leuke post tegen op de blog van Teaoholic, namelijk de Day Zero Project-post. Dit trok mijn aandacht en ik las het met veel plezier. Misschien wel iets voor mij dacht ik. Ik ben een beetje gaan surfen en kwam er al snel achter dat het best een populair ‘ding’ is. Google het maar. Dit is een project waarbij je voor jezelf 101 doelen stelt. Deze doelen moet je binnen 1001 (iets meer dan 2,5 jaar) voltooid hebben. Dus je hebt wel een tijdje.

Dit is echt mijn ding: ik ga ook een day zero project beginnen. En wel per 1 januari 2014. Dat betekent dat ik nog iets meer dan een maand heb om 101 doelen vast te leggen op papier. Een klus, maar geen hele moeilijke. Dus vanaf morgen zal ik per categorie (persoonlijk, werk, eten/drinken, sport/gezondheid etc) wat doelen bedenken. Een leuk werkje. 1 januari zal ik dan starten met mijn day zero project! Spannend!

Wat zijn jouw doelen??

Aartie

2 gedachtes over “Doelen stellen

Geef een reactie

