Mijn december in foto’s

December in foto's

 

Het is alweer de laatste dag van 2013. December is een zeer drukke maand. Sinterklaas en Kerst zijn hier de reden van.

De maand begon vervelend: op het parkeerterrein van mijn werk knapte mijn achterruit in duizenden stukjes. In eerste instantie dacht ik dat iemand mijn ruit had ingeslagen maar dat was niet zo. Blijkbaar zat er al een sterretje in, die ik nooit gezien heb, en in combinatie met de verwarming is hij gesprongen. Met mij was alles ok, behalve dat ik geschrokken was. Gelukkig kon de ruit dezelfde dag nog vervangen worden.

Ook zat ik een zondag model bij B-Academy. Mij zusje volgde daar haar opleiding tot visagiste en de opdracht voor die dag was: Geisha. Het resultaat zie je hierboven.

En natuurlijk had ik ook een leuke kerst. Veel eten, cadeautjes en nog eens veel eten. Dit jaar had ik zelf kerstkaarten gemaakt. Een leuke maar tijdrovende klus. Of ik het volgend jaar weer doe weet ik nog niet.

Over een paar uur is het alweer 2014! Het jaar is in mijn beleving snel voorbij gevlogen. Nu is het afwachten wat 2014 mij gaat brengen: proost!

Aartie

Geef een reactie

