Mijn Day Zero Project

Day Zero Project LOGOAfgelopen zaterdag, 1 februari, is mijn Day Zero Project gelanceerd! Ik heb tot 29 oktober 2016 de tijd om mijn 101 doelen af te vinken. Wil jij weten hoe het mij vergaat? Kijk dan regelmatig even op mijn Day Zero-pagina!

Aartie

8 gedachtes over “Mijn Day Zero Project

  1. Leuk, ik heb de lijst even doorgelezen 😀 Ik heb niet zo’n lange lijst met 101 doelen, maar ik vind het wel een erg leuk idee. Ik heb wel een paar “reading challenges” die ik dit jaar wil doen. En nog een paar algemene doelen zoals scriptie afmaken/baan zoeken/verhuizen/vakantie plannen en op vakantie gaan… En nog een aantal tekeningen maken en naaiprojecten afmaken.
    Ik had gister ook bedacht dat ik toch maar echt elke dag de (15) trappen een keer op moet lopen ipv steeds de lift nemen… Dus dat ga ik zo even doen 😛

    • Ik had nog wel moeite om er 101 te bedenken (los van de 5 die er staan). Maar altijd leuk om te proberen.

      Jij hebt ook wat challenges te gaan, succes! En die 15 trappen…Ik woon niet hoog, hoef maar 3 trappen te lopen. Maar voor 15 zou ik denk ik echt wel de lift nemen haha.

      • Ik ga denk ik zo ook even een lijstje maken 🙂 ik zal de link dan wel doorgeven! Ik ben heel benieuwd naar je verslagjes van alle doelen die je gaat behalen.

      • 101 doelen bedenken is inderdaad moeilijk! Ik heb er nu maar even 25 voor 2014 van gemaakt (zie bovenstaande link, ik heb ze onder de “reading challenges” gezet). Er staan bij mij nogal veel naaiprojecten op, maar ik ben ook druk aan het opruimen en stoffen opruimen = dingen maken. En steeds als ik iets af heb, natuurlijk iets uit mijn kledingkast gooien wat ik verder niet of nauwelijks draag.

      • 25 is ook prima.

        Ik heb laatst, voor de kerst, 4 vuilniszakken kleding gedoneerd. Alle kleding die ik niet meer droeg of waar ik niet meer in kwam is weg :-).

        Maak jij je eigen kleding?

      • Ik maak zoveel mogelijk mijn eigen kleding 🙂 Niet alles, maar ik vind het wel handig om kleding te maken precies zoals ik het wil hebben (bijvoorbeeld rokken met zakken), en ik vind winkelen voor kleding niet leuk, omdat ik vaak naar specifieke dingen op zoek ben en dat is dan niet zo makkelijk te vinden.

Geef een reactie

