Mijn februari

Goodbye February2014

Februari was een korte maar leuke maand. Een lunch met een vriendin, mijn verjaardag, verjaardagen van anderen, mijn weekendje weg, een cursus bij Querido Academie en boeken lezen. Allemaal dingen die ik deze maand heb gedaan.

Dit jaar geen winter, maar al een vroege start van de lente. Komt er nog een winter? Ik denk het niet. Maar je weet maar nooit, ik heb weleens meegemaakt dat ik in april de gordijnen opensloeg en alles helemaal wit was. Niets is zo onvoorspelbaar als het weer, zeker hier in Nederland.

Wat gaat maart mij brengen? In ieder geval veel leeswerk én wie weet de een uitbreiding van mijn hennahobby.

Voor vandaag: een fijne zondag, geniet van het zonnetje!

Geef een reactie

