Goodbye March and Hello April!

large

Weheartit.com

Wat gaat de tijd snel. Vandaag is het alweer de 4e maand van het jaar. En wat een goed begin met het weer! Al de 4e dag op een rij een lekker zonnetje. Ik kan niet wachten op de zomer…of is de zomer al gestart. Ik juich niet te vroeg, want april doet wat ie wil.

Wat staat er deze maand op de planning vraag ik mezelf af. Nog niet veel. Mijn dansroutine heb ik, mijn boeken heb ik, mijn werk heb ik. Misschien wordt het tijd om mijn artwork een stap verder te brengen. Ik ga het zien!

Voor nu: geniet van de zon deze week en enjoy life!

Aartie

2 gedachtes over “Goodbye March and Hello April!

  1. Wat krijg je van dit weer en de langere dagen meer zin om te ondernemen he. Ik ben ook stiekem al weer allerlei plannen aan het bedenken, soort zomerse to do list zeg maar:)

    • Jaa zeker.Ik heb ook overal lijstjes voor gemaakt, mijn artwork, een boekenlijstje, vakantielijstje, blogideetjes…teveel om op te noemen. Positieve energie noem ik het!

Geef een reactie

