Recept: water met een smaakje

Flavoured water
Hou je ook niet zo van water drinken? Kom je niet aan die 1,5 tot 2 liter per dag? Ik ook niet, maar ik heb een oplossing, namelijk water met een smaakje.

Wat heb je nodig:
1,5 liter water
1/2 grapefruit
1/2 citroen
1/2 limoen
een paar muntblaadjes

Snij alles in plakjes. Ik heb ervoor gekozen om de schil eromheen te laten, maar je kan er ook voor kiezen om de schil te verwijderen zodat je water meer smaak heeft. Vul je kan met water. Makkelijk is als je een kan hebt met een deksel. Die heb ik niet, dus maakte ik het in een gewone waterkan.
Gooi nu al je fruit erbij. Zet het voor 2 uurtjes weg in de koelkast zodat de smaken vrijkomen. Daarna heb je water met een smaakje!

Drink je water wel binnen 24 uur op, citrusvruchten zijn bederfelijk.

Enjoy!

Handtekening Aartie

Geef een reactie

