My life my week #1

Ik ga iets nieuws uitproberen. Elk zondag loop ik samen met jullie door mijn week. Wat heb ik allemaal gedaan heb, wat mijn plannen zijn voor de komende week. Eerder deed ik een poging dit per maand te doen, in foto’s. Nu dus per week.

collage maandag

Maandag – bakken met hemelwater

Maandag
Na een lekker en uitgerust weekend was het maandag weer tijd om te werken. De afgelopen paar dagen is  het erg lekker weer geweest. Maar toen het tijd was om naar huis te gaan…het weer was dramatisch! Het kwam met bakken uit de hemel. Niet te geloven. En het is ook niet echt fijn om 20 minuten op de bus te wachten.

Omdat ik vandaag alleen thuis ben maakte ik een lekkere salade en at daar tomatensoep (kant-en-klaar wel) bij. Het idee was om de week te starten zonder suiker. Ik denk dat ik afkickverschijnselen heb haha. Ik nam toch een stukje zelfgemaakte (uit een doosje) cheesecake. Heerlijk!

collage dinsdag

Dinsdag – alweer regen

Dinsdag
Vandaag is het net al gister onwijs slecht weer. Het regent aan één stuk door. Dus ik besluit om maar niet om naar buiten te gaan. Ik maak een beginnetje aan deze blogpost. En het lukt al aardig.

week 22 woensdag

Woensdag – een latertje

Woensdag
Na een lekkere vrije dag is het weer tijd om aan de slag te gaan op de redactie. We gaan nieuwe vormgeving gebruiken (excited!). Helaas komen Marc, de vormgever, en ik er ‚s middags achter dat het nog niet helemaal goed werkt. Het werd dan ook wel een latertje. 21.00 uur ging ik dan eindelijk richting huis. Morgen weer een dag.

week 22 donderdag hemelvaart

Donderdag – lege busplatform

Donderdag – Hemelvaartsdag
Vandaag is driekwart van Nederland vrij, maar ik niet. Ik heb elke donderdag, uitzonderingen daar gelaten, uitzendingen te draaien. Na de uitzendingen ga ik terug naar de redactie, want ik moet nog het een en ander afmaken. Vrijdag is mijn vrije dag, dus vandaag moet ik alle redactiewerk afronden. Ook bij ons is het rustig. De meeste college’s hebben een vrije dag vandaag. Morgen is mijn vrije dag!

collage vrijdag

Vrijdag – wandeling

foto 3

Vrijdag – start van het WK hockey

Vrijdag
Vrij vrij vrij. Vandaag werk ik aan mijn nieuwe ARTy projecten. En ik heb er zin in! ’s Middags loop ik even een rondje door de winkelstraat achter mij. Het is lekker weer, een mega verschil met maandag en dinsdag! De duiven zitten er ook relax bij. Af en toe een verdwaalde wolk, maar gelukkig niet koud. Vandaag is ook de aftrap van het WK hockey in Den Haag. Twee weken lang is onze zender (Omroep West) dé hockeyzender van Nederland.

collage zaterdag 2

Zaterdag – een vroegertje

collage zaterdag hockey

Zaterdag – Radio West vanaf het hockeyplein

Zaterdag
Normaal gesproken begin het weekend voor mij al donderdagmiddag. Maar vandaag werk ik. Het is vroeg. Ik ben op weg naar het Haags Hockey Plein. Het Plein in Den Haag. Vanaf dit plein zijn er komende twee weken live radioprogramma’s. Ik heb met 3 presentatoren samen mogen werken, en het was geweldig! Het leukste vond ik toch wel dat ik kaarten in mijn bezit had van ruim €1300 (!!!). En die kaarten gaven we weg. Niet te geloven hè! Het was wel super om dat te doen.

collage zondag

Zondag – dansvoorstelling Natya Sudha

Zondag
Vandaag lekker uitgeslapen. ’s Middag ging ik op weg naar Diemen. Mijn zusje, en de dansschool waar zij op zit en waar ik vroeger ook op zat, gaf een optreden. Zoals ik in dit artikel al vertelde, heb ik van mijn 5e jaar tot mijn 28e aan dans gedaan. Begonnen met klassiek ballet en een paar jaar later overgestapt op Indiase klassieke dans, Bharatanatyam. Vandaag dus een Bharatanatyam-voorstelling. Het was een combinatie van bestaande choreografieën en door studenten zelfbedachte choreografieën. Een verassende mix.

Dit was mijn week. Vandaag een nieuwe, maar korte werkweek! Maandag ben ik er weer met een nieuwe My life, my week.

Handtekening Aartie

Een gedachte over “My life my week #1

  1. Pingback: My life my week #2 | Mimïsme

Geef een reactie

