My life my week #3

Goedemorgen! Het is weer zover, tijd voor een nieuwe week en tijd om weer terug te kijken naar afgelopen week!

collage maandag

Maandag – thuiswerken

Maandag
Een vrije dag voor de meeste mensen. Voor mij niet. Het was in de ochtend lekker weer, dus dronk ik een cappuccino op balkon. Daarna moest ik aan het werk. Redactiewerk thuis is toch anders. Omdat je niet kan kletsen met collega’s ga je als een speer. Zondag maakten we een voorraad henna art aan, en vandaag testte ik of de kaarsjes goed branden. En hij deed het goed! Ik kwam ook deze gouden springtouw tegen in de Vogue. Zonde toch om met zo ene ding te sporten!

collage dinsdag

Dinsdag – fotoshootdag

Dinsdag
Een vrije dag voor mij. Ik ben even naar de winkels geweest. Een paar spullen halen. En wat kwam ik tegen bij de Xenos? Dit rolletje Haribo! Ik ging meteen 20 jaar terug in tijd. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Vandaag stond een fotoshoot gepland, dus gingen we hard aan de slag om onze producten vast te leggen op foto’s. Maar eerst even een lekker latte macchiato bij de V&D.

Woensdag 11juni

Woensdag – lekker veel fruit

Woensdag
Weer een lange dag voor mij. Gelukkig wel de laatste voorlopig. Zondag is de laatste dag van het WK hockey, dus vanaf maandag volgt week een gewone week. Om de dag door te komen had ik een hele bak fruit meegenomen.

collage donderdag

Donderdag – wachten op een pakketje

Donderdag
Ik was al vroeg wakker, dus zat ik lekker op balkon. Omdat ik een pakje verwachtte kon ik niet de deur uit voordat het afgeleverd was. Dat betekent de tijd doden, want ja, als er staat tussen 9.00 uur en 18.00 uur dan weet je nooit hoe laat precies. Dus ben ik gaan kleuren in de grote kleurboek voor volwassenen. Erg zen.

Woensdag had ik bij Paagman een boek besteld. Nu kwam ik vandaag daar, bleek dat het boek in het andere filiaal lag. Gelukkig kwamen ze met een oplossing, het boek zou gewoon naar mijn huis worden opgestuurd! Maar nu ik toch daar was nam ik een boekje mee over West Canada. Het plan is om dit jaar daarheen te reizen. Ben benieuwd! Daarna liep ik nog wat door het centrum. Ik ben er een tijdje niet geweest. Bij Claire’s kwam ik deze leuke knucklering tegen. Een ring die je op je bovenste knokkel draagt.

collage vrijdag

Vrijdag – een feestje

Vrijdag
Tijd voor de kapper. Mijn haar is echt te lang en te zwaar. Het was tijd om een stukje eraf te halen. Ik denk dat er ongeveer 10cm vanaf is. Het voelt nu iets lichter aan. In de avond gingen we richting Amsterdam. We hadden namelijk een Hindoestaans trouwfeest. Het was een erg mooi feest.

collage zaterdag

Zaterdag – een rondje Zuiderpark

Zaterdag
Het plan was om vandaag wat informatie in te gaan winnen bij een borduurspeciaalzaak. Maar ik kwam erachter dat ze zaterdags gesloten zijn. Dan maar even wachten. Ik ging vandaag wel op zoek naar 3 witte polo’s. Nergens kon ik ze vinden. Ze waren allemaal of wel te klein of bewerkt met andere kleurtjes. ’s Middags zijn we een rondje in Zuiderpark gaan lopen. En ’s avonds hebben we lekker Thais op balkon gegeten.

Zondag
Ik voelde het zaterdagavond al. Pijn in mijn keel. Ik werd vandaag wakker met een dikke keel en pijn in mijn heel lichaam. Ziek. Hoe kan ik nu ziek worden?? Ik snap er helemaal niks van. Ik heb de hele dag in bed gelegen en ben er alleen uitgekomen om mijn avondeten te eten. Straks duik ik er weer in.

Zo, dit was het weer. Ik hoop dat jullie week ook zo goed was als die van mij. Tot de volgende keer!

Handtekening Aartie

2 gedachtes over “My life my week #3

Geef een reactie

