My life my week #5

Hallo allemaal!

Ik weet, ik heb een week overgeslagen. Het was ook zó druk. Omdat het zo een drukke week was, vergat ik ook echt om foto’s te maken. Maar van de afgelopen week heb ik weer gewoon wat leuke plaatjes!

collage maandag 306

Maandag – een rustige start van de week.

Maandag
Ik begon mij dag met een Amerikaans ontbijtje: Lucky Charms, met marshmallows. Niet erg gezond, maar wel lekker. Doet me meteen denken aan mijn vakantie in Miami! Het is ook de dag ná Parkpop. Dat betekent: het is erg rustig op de redactie. Veel collega’s zijn lekker vrij. Wat ook logisch is naar een hele dag werken. Ik werk gewoon rustig verder. ’s Avonds werk ik weer aan een van mijn creaties. Erg leuk.

collage dinsdag 0107

Dinsdag – een vrije dag, maar toch wel druk.

Dinsdag
Mijn vrije dag. Zondagochtend ga ik altijd ’s ochtends een uur lopen in het Zuiderpark. Maar deze week was het verplaatst naar vandaag. Samen met mijn goede vriendin Farida liepen we een half rondje, want er werd nog druk gewerkt aan de afbouw van Parkpop. Na ons halve rondje hebben we lekker gebruncht. Lekkere broodjes, salades, thee, sap. En dat gewoon thuis! Helaas ben ik hiervan vergeten foto’s te maken. Later in de ochtend was het al druk op de weg. Mijn man die op weg was naar werk (richting Rotterdam) kwam in een lekker lange file terecht! Ben ik even blij dat ik daar niet hoef te rijden! En ook vandaag weer aan de slag met ARTy, vandaag met roze onderborden. En mijn hamster was ook erg benieuwd naar wat ik aan het doen was.

collage woensdag 0207

Woensdag – aan het werk.

Woensdag
Eigenlijk was het vandaag een vrij normale dag op de redactie. Ik maakte de verkeerskaarten voor mijn programma. Toen ik ’s middags thuiskwam vond ik een pakje in mijn brievenbus. Een recensie exemplaar! Ik zat ik al een paar dagen op te wachten. Hij had wat vertraging opgelopen. Binnenkort komt hier dus een recensie van de site!

collage donderdag 0307

Donderdag – Opnamedag.

Donderdag
Zoals elke donderdag is het vandaag opnamedag. Heel grappig, de gang richting onze tv-studio heet TV Westlaan. Ik loop er elke week langs en blijf het toch een grappig bord vinden.

collage vrijdag 0407

Vrijdag – een drukke dag.

Vrijdag
Zoals jullie misschien al weten, dans ik graag. Ik heb een dansachtergrond van 25 jaar. Na een paar jaar eruit geweest te zijn ben ik vorig jaar weer begonnen. Dit keer met de Noord Indiase klassieke dans kathak. Hoewel ik wist dat de dansleraar tijdelijk in Nederland zat, vond ik het toch jammer dat het nu zover was: de laatste les. Elke week danste ik 2 keer. Je bouwt een band op met elkaar. Gelukkig bestaat er Skype! De laatste les vond trouwens plaats in het Korzo theater. Ze hebben daar super goede oefenruimtes. Mooie balletvloer, grote spiegels, wat wil je als danser nog meer zou ik zeggen! Na afloop van de les was ik behoorlijk uitgeput. Het was 28 graden, en na 3 uurtjes dans, tja dan voel je je toch wel moe. Dus kocht ik een wat kokoswater en een lekker stukje pure chocola. Thuis at ik nog een hele bak bosbessen op! Ik vind ze erg lekker. Vroeger lustte ik het nooit, maar ik heb ze laatste herontdekt. Heerlijk fruit! We vertrokken laat in de avond richting Lelystad. Zaterdag staan we namelijk op het OORDfestival.

collage zaterdag 0507

Zaterdag – het OORDfestival in Emmeloord.

Zaterdag
Het is zover! We gaan richting Emmeloord, naar het OORDfestival . Mijn zusje en ik staan daar met een kraampje henna spulletjes. De dag begon goed, maar het weer….tjonge jonge jonge. Wat een regen. Gelukkige werd het laat in de middag nog een beetje droog, maar het park zag er niet uit. Overal modder en plassen. Vies. En het was daardoor ook véél minder druk hebben we ons laten vertellen. Maar ja, aan het weer kan je niks veranderen. We hadden leuke boortjes, dus dat scheelde ook heel erg. Het festival was eigenlijk rond 23.00 uur afgelopen. Alleen ja, Nederland speelt en zoals te verwachten liep het tegen 21.00 uur al leeg. Wij besloten daarom ook eerder weg te gaan. De eerste helft van de wedstrijd hebben we gemist op tv. Gelukkig konden we wel naar het radioverslag luisteren. We waren net op tijd thuis om de tweede helft te zien. Ik was eerlijk gezegd zo moe, dat ik de tweede helft ook heb gemist. Maaar de verlenging en de penalty’s  heb ik wel gezien! Wat een afsluiter van de dag!

collage zondag 0607

Zondag – Even shoppen.

Zondag
Natuurlijk een uitslaapdag. Omdat mijn schoenen helemaal vies en verregend waren door de modder op het festival, kon ik ze wel weggooien. Ze waren al niet waterdicht, en de hele dag in natte schoenen lopen is geen pretje kan ik je vertellen. Dus ja wat doe dan? Juist, nieuwe schoenen kopen. Dus gingen mijn zusje en ik richting Bataviastad. Wat is er leuker dan goedkoop nieuwe schoenen kopen! We aten ook Mockamore een lekkere bagel. Ik een met avocado en mijn zusje een met geitenkaas. Ik dronk daar trouwen een lekkere koffie, een met kaneel en chocolade. Apart, maar wel lekker. Bij terugkomst hadden we alle spullen die we gister mee hadden opgeruimd. Die hadden we namelijk toen we thuiskwamen gewoon rustig weer op de gang gelaten. Gelukkig waren we op tijd weer thuis vandaag, want het begon toch weer in een keer te plenzen! Niet normaal. Nadat we gegeten hadden ging ik weer richting Den Haag. En het weer werd steeds beter!

Fijne week!

Handtekening Aartie

Geef een reactie

