Trouwfoto ideeën, welke pose kies jij?

Je gaat trouwen, je hebt een mooie trouwjurk, je hebt een mooie locatie. Nu nog de perfecte trouwfoto’s.

Ik zie heel wat trouwfoto’s voorbijkomen. Via Facebook maar ook via Pinterest. Ik houd van foto’s kijken. Niet voor niets ben ik ook afgestudeerd op fotojournalistiek. Wat gaat er schuil achter een foto? Waarom kiest een fotograaf voor een bepaalde setting? Bij bruiloftsfotografie blijft het vaak oppervlakkig is mijn mening. Maar dat neemt niet weg dat ik onwijs kan genieten van de mooie plaatjes. Er zijn in de bruiloftsfotografie wat bekende poses. Bijna elke bruiloftsfotograaf heeft een van deze foto’s wel gemaakt. Tijd om een paar favoriete en meest geschoten bruiloftsfoto’s op een rijtje te zetten.

 

collage boeketten

Met de klok mee: – Andrea Sproxton Photography – Kelly Dillon Photography – Matt Andrews Photography – Photography by Jenny.

collage bride window

Met de klok mee: – Neil Slattery – Unknown – Photo by Kim – DB Photography.

 

collage bridesmaid achter

Foto’s van Pinterest. Fotograaf bij mij onbekend.

collage dress window

Met de klok mee: – Clane Gessel Photography – Ambiance Studio – Swanky Weddings – Rachel Kate.

collage groom kissing forehead

Foto’s via Pinterest. Fotografen onbekend bij mij.

collage hands zand

Foto’s via Pinterest. Fotografen onbekend bij mij.

collage heart hands

Met de klok mee: – Unknown – Maras Photography – Ahuvi Photography – Jared Wilson Photograpy.

collage here comes the bride

Met de klok mee: – Unknown – Unknown – Photographer Jerry Calhoun – Unknown.

collage kiss above

Met de klok mee: – Julia Nikonchuk Photo – Kait Marie Photography – Unknown – Kristen Booth.

collage kiss veil

Met de klok mee: – Unknown – Photo by Ian Liwanag – Vinicius Matos – Stacey Gillin Photography.

collage reflection

Met de klok mee: – Unknown – Unknown – Todd Hunter McGaw – Tom Harmon Photography.

collage ring boek

Foto’s via Pinterest. Fotografen onbekend bij mij.

collage rings heel

Met de klok mee: – Knight Studio – Meo Baaklini Photography – Terri Fairbanks Photography – Unknown.

collage rings shoes

Met de klok mee: Brooke Kelly Photography – Sarah Anne Photography – Michelle Jordan Photography – Mark Eric Photography.

collage sparkel

Met de klok mee: – Amanda Picone Photography – Unknown – Unknown – Unknown.

Ik hoop dat je het een mooie selectie vond. Wie weet dat je wat inspiratie hebt opgedaan. Er zijn natuurlijk nog veel meer ideeën. Wat dacht je van een leuke foto met je kleine nichtje of neefje. Of een familiefoto vanuit een ongewone hoek. Met fotografie is veel mogelijk.

Geef een reactie

