My life my week #8

Zo week 8 alweer. Vandaag een late update. Ik heb het gister zo druk gehad en heb toen geen tijd meer gehad om een weekoverzicht te schrijven. Maar hier is ie dan.

collage maandagMaandag
De dag dat de koning een woordje sprak over de ramp met MH17. Erg triest allemaal. De smiley-ballon hangt al een maand! Nooit gedacht dat hij zolang zou blijven hangen :-). In de avond hebben we even de route van onze vakantie uitgestippeld. Een klus, want we zijn nog niet klaar.

collage dinsdag

Dinsdag
Tijd voor de sportschool. Even een uurtje zweten op de loopband en het roeiapparaat. Na de training ga ik even de stad in. Ik vind bij de Bijenkorf een Canada-reisboek voor maar €10, dus die heb ik natuurlijk meteen meegenomen. Bij de Marks & Spencer kocht ik een kopje cappuccino en een leuk klein Engels katoenen tasje. Precies groot genoeg om mijn lunch in mee te nemen!

collage woensdag

Woensdag
De dag dat de eerste 2 vliegtuigen aankomen met slachtoffers van de ramp. Nu vond ik het tijd om een bericht achter te laten in het condoleanceregister.

collage donderdag

Donderdag
Wat een warme dag vandaag! Vandaag een vrije dag, geen geplande opnames. Laatste tijd maak ik vaker zalmwraps. Ik vind het zo makkelijk. Geen ingewikkelde handelingen maar lekker simpel. Ik zei al dat het een warme dag is geweest. Maar ook de nacht was warm, en dat heb ik geweten! Half 5 lag ik nog wakker.

Vrijdag
Ja, ik heb een korte nacht gehad. Of eerder gezegd: geen nacht. Wat was het warm. Je begrijpt wel dat toen ik eindelijk in slaap viel, en weer wakker werd, onwijs moe was. Ik heb een beetje thuis opgeruimd. De planning was om naar de sportschool te gaan, maar ik ben in een keer mijn sportschoenen kwijt! Daarnaast ben ik ook té moe om te gaan. Heb echt wat slaap in te halen :-s. Vandaag ben ik dus ook gewoon vergeten foto’s te maken! Gewoon omdat ik te moe was.

collage zaterdagZaterdag
Wat een lekker weer. Geen regen, zoals was voorspeld. Even naar de winkels geweest. Bij de Hema vond ik leuke kaarsen in glas. Met chevronprint! Eindelijk, de trend die vorig jaar al Amerika overnam komt heeeeel langzaam naar Nederland. Werd tijd. In de middag kreeg ik 3 logeetjes. Schijnbaar was mijn hamster interessant, want ze waren niet weg te slaan bij hem!

collage zondagZondag
Weer zo een mooie dag. We zijn gezellig met z’n allen naar Sea Life op Scheveningen geweest. Leuke dieren heb je daar. Toen we ’s middags terugkwamen wilden de kids nog een potje monopolie spelen. Het werd een onwijs lang potje, waarbij ik als eerst bankroet ging en mijn kleine nichtje (met wat hulp) als winnaar eindigde. Nadat ze weg waren werd het heel stil. En was het weer het einde van de week!

Volgende week weer een nieuw overzicht.

Handtekening Aartie

Geef een reactie

