My life my week #10

Zo, alweer mijn tiende weekoverzicht. De tijd gaat snel. Laten we maar eens beginnen.

collage maandag 32

Mooie wandeling in het park.

Maandag
Een mooie dag vandaag. Geen regen maar een lekker zonnetje. Op de redactie is het ook erg rustig. Het is natuurlijk vakantietijd dus veel zijn met vakantie. Ik nog niet, volgende maand ben ik aan de beurt! Het voordeel van dichtbij een park wonen is dat je er zo heen kan. Dat hebben we vanavond ook gedaan. Even een rondje lopen in het park. En dan kom kom je ook hertenkalfjes tegen. Erg schattig, zeker als ze nog niet goed kunnen lopen en een beetje wankel zijn :-D.

Dinsdag
Geen foto vandaag. Ik was zo druk bezig met mijn ARTy-project dat ik gewoon vergeten ben foto’s te maken van vandaag. Stom hè, kan gebeuren. Vandaag dus geen werkdag, maar een creatieve dag.

collage woensdag 32

Wat een weer!

Woensdag
Normaal gesproken ga ik op de scooter naar werk, behalve als het regent of gaat regenen. Vanochtend was er nog niks aan de hand. Maar ik wist natuurlijk al wel dat het vanmiddag zou gaan regenen. En ja hoor, het kwam met bakken uit de hemel. Voorraadje water moest zeker geloosd worden. Het grappig is dat ik geen paraplu mee heb en ook geen jas. Lekker dom dus. Gelukkig kon ik een paraplu lenen, dus ik was wel redelijk droog thuis.

collage donderdag 32

Een gezond hapje.

Donderdag
Een redelijk drukke dag op werk. Veel belletjes plegen en laatste puntjes op de i zetten. Eind augustus zenden we namelijk weer een serie uit in het kader van Den haag viert 200 jaar koninkrijk. Dit keer maken we een serie 200 jaar Prinjesdag over alles wat met deze dag te maken heeft. Van hoedjes tot aan het diner voor de gasten. Het is een erg leuk project! Daarnaast ben ik natuurlijk al bijna 2 weken bezig met gezond eten. En het lukt aardig moet ik zeggen. Verandering van eetpatroon doet wonderen. Ik ben minder moe, dat is een onwijs bijkomend voordeel. Tegenwoordig zit er zoveel onzin in ons eten. Zeker in de kant-en-klare producten. Ik probeer dit nu zo min mogelijk te nemen en ga liever voor vers.

collage vrijdag 32

Feest deel 1

Vrijdag
Mijn vrije dag weer. Vandaag heb ik de boel thuis schoongemaakt. Je weet wel, afstoffen, stofzuigen, dweilen. Het hoort er allemaal bij. Dit weekend trouwt het nichtje van mijn man. Dat betekent dus vrijdag en zaterdag feest. Vrijdag, vandaag dus, is het ‘vrijgezellenfeest’. Niet op de Nederlandse manier, maar een feest voor de familie van de bruid. Na het schoonmaken was het dus tijd om mij langzaamaan klaar te gaan maken. Maskertje, nageltjes, make-up en natuurlijk haren krullen. En voor het eerst heb ik mij verbrand met de krultang. Het gebeurt me nooit, maar vandaag wel. Ik ben altijd degene die mensen (op youtube) uitlacht als ze zich verbranden haha. Nu was ik dus aan de beurt. Ik heb jullie de foto bespaard waar ik een onwijs grote blaar heb. Not nice at all. Gelukkig doet het geen pijn. Nadat ik helemaal klaar was was het tijd om richting het feestje te gaan!

collage zaterdag 32

Bios en bruiloft deel 2 .

Zaterdag
Zo, uitslapen kon niet echt vandaag. Van mijn collega kreeg ik 2 vrijkaarten voor de film Transformers. Omdat ik komende week geen tijd heb om erheen te gaan, besloten we om vandaag maar te gaan. We nemen de eerste voorstelling want vanavond hebben we de bruiloft. Als je van flink wat actie houdt dan is dit een goede film. Ik hou er wel van. Geen chickflicks of romantische films voor mij. Doe maar lekker wat actie en moord haha. De film duurde wel lang, ruim 3 uur. Dat merk je wel als de film klaar is haha. Na de film zijn we even nog de stad in geweest. Er wordt overal wel gebouwd. Eenmaal thuis was het bijna tijd om weer weg te gaan. Dus snel klaarmaken en wegwezen.

Zondag
Geen foto vandaag…Ik heb eerst lekker uitgeslapen. Maar daardoor vergat ik helemaal mijn loopmaatje af te bellen. Het weer is vandaag ook niet echt lekker, tot nu toe is het erg bewolkt en regent het af en toe. Hopelijk wordt het morgen wat beter. Zo meteen ga ik weer aan de slag met mijn ARTy project. Een leuke wordt het.

Zo dit was weer mijn weekoverzicht. Volgende week heb ik weer een nieuwe voor je! Fijne week.

Handtekening Aartie

Geef een reactie

