Je Starbucksnaam

Arty starbucks

Je bent vast wel een keer naar de Starbucks geweest. Is het niet in Nederland dan misschien wel in het buitenland. De eerste keer dat ik kennis maakte met Starbucks is denk ik 10 jaar geleden. Nu heb je er een aantal in Nederland. En eerlijk gezegt vind ik het niet zo bijzonder meer. Maar die enkele keer dat ik daar nog heen ga vind ik wel iets hebben. Het leukste gedeelte is erachter komen hoe je naam gespeld staat op je beker. Laat ik je een ding verklappen: mijn naam is tot nu toe nog nooit goed op de beker beland.

Deze jongen van Starbucks vertelt waarom je naam 9 van de 10 keer verkeerd op de beker terechtkomt.


Is jouw naam ook wel eens verkeerd gespeld of gaat het eigelijk altijd wel goed?
Handtekening Aartie

Geef een reactie

