Canada deel 10

Ik ben aangekomen bij het laatste deel van mijn reisverslag. Met het overtypen van mijn geschreven verslag besef ik hoeveel ik bof dat ik zo een mooie reis heb kunnen maken. Ik hoop dat je ook hebt genoten van onze reis door West Canada!

03

Vancouver
Dinsdag 30 september
Zonnig: 19 graden

01

RV inleverpunt.

Vandaag hebben we ‘onze’ rv ingeleverd. Ik vind het echt jammer dat onze reis er bijna op zit. Rond 11.30/12.00 uur werden we bij ons hotel afgezet. We fristen ons op en zijn toen wat gaan eten. Daarna zijn we naar Stanley Park gelopen. Een park van ruim 10 km in omvang. We huurden 2 mountainbikes en zijn rondom het park gaan fietsen. Echt geweldig! Je komt van alles tegen: de haven, totempalen, watervliegtuigen, een mooie vuurtoren en heel veel fietsers. Nadat we gefietst hadden zijn we langs English Bay gelopen. ’s Avonds Chinees gehaald en toen was het echt tijd om de koffer te pakken.

05

English Bay

02

Stanley Park

Van Vancouver naar Amsterdam
Woensdag 1 oktober
Regenachtig: 13 graden

IMG_9702

Vancouver skyline

Vandaag hoefden we niet vroeg op. Onze vlucht gaat pas 15.30 uur. Dus geen haast. Toch was ik al vroeg op. We ontbeten tegenover het hotel bij Tim Hortons. En bestelden een taxi. Tegen 12 uur werden we opgehaald. Omdat het best rustig was op de weg waren we met 25 minuten al op het vliegveld. Iets te vroeg, maar ach, we konden inchecken, kochten een boek (Gone Girl) en gingen zitten lezen tot we mochten boarden. Dan gaat de tijd echt snel. Het vliegtuig had een half uur vertraging maar vloog sneller om toch op tijd in Amsterdam te zijn.

04

Chillen op het vliegveld

We landden rond 10.15 uur op Schiphol. Hello Holland!

Handtekening Aartie

2 gedachtes over “Canada deel 10

  1. Pingback: Woordloze Woensdag – Fotoverslag Canada | Mimïsme

Geef een reactie

