My life my week #20

Sinterklaas is het land uit! Tijd voor kerst. Ik vier al jaren geen sinterklaas meer. Zelf heb ik geen kinderen. Wij vieren kerst. Kerst met de hele familie. Wat een gezelligheid. Maar voordat het zover is, hier weer een weekoverzicht! weekoverzicht maandag Maandag
Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd! Wat gaat de tijd snel zeg. Twee jaar getrouwd lijkt wat kort, maar we zijn al 14,5 jaar bij elkaar. In eerste instantie hadden we niks gepland. ’s Ochtends gingen we allebei gewoon naar ons werk. Het een rustige dag op de redactie. In de middag kreeg ik allemaal appjes met felicitaties. Zo leuk! We hebben toen spontaan besloten om te gaan uiteten. En het werd The Penthouse in Den Haag. Al héél lang wilde ik hier naartoe, maar het kwam er nooit van. Tot vandaag dus. The Penthouse is het hoogste restaurant in Nederland. Nu het zo lekker vroeg donker had je heel mooi overzicht over Den Haag. Prachtig! Ik ben in New York geweest, in Vancouver, maar dit was ook echt een plaatje.

Dinsdag
Mijn vrije dag. Vandaag geen sportdag maar een studiedag. Ik ben me een beetje aan het richten op SEO, search engine optimization. Dus ben ik een beetje gaan inlezen wat het allemaal inhoudt. Met een eigen blog is dat wel handig. En ook in de media. Van (web)redacteuren wordt verwacht dat zij weten hoe ze de website zo vindbaar mogelijk maken. Ervaring met cms heb ik wel, dit is dus meer een aanvulling. En een leuke!

weekoverzicht woensdag

Woensdag
Redactiedag! Wat is het koud! -1 staat er op mijn temperatuurmetertje. En uitgerekend vandaag ga ik met het ov. Én heb ik geen goede aansluiting. Dan is op je bus wachten met -1 niet prettig kan ik je vertellen. Op TV West hebben wij kijkradio. Dat is een programma, dat zowel op tv als op radio wordt uitgezonden. Het leuke van dit programma is dat er zo nu en dan leuke gasten komen. Er kwam iemand van Taart-Deco langs met wat lekkere mini cupcakes! Helemaal in de sfeer van sinterklaas. Toen mijn collega en ik gingen lunchen, waren er nog wat cupcakes over! Oh yammie! We namen elk één mee voor bij de lunch, als toetje dan.

weekoverzicht donderdag

Donderdag
Oeh wat is het koud vandaag. Alweer. Het wordt misschien dit jaar toch nog een beetje winter. De dag begint zoals elke donderdag in de studio. We gaan namelijk weer afleveringen opnemen. Het is altijd een feest ’s ochtendsvroeg. Na de opnames ben ik altijd nog op de redactie te vinden. Ik moet dan namelijk de uitzendingen compleet maken. Maar er was technisch iets mis in de andere studio waardoor ik niet verder kon met mijn werk. Dat moet dan maandag maar. Onderweg naar huis voelde ik mij niet zo lekker. Ik denk dat ik ziek word. Ik voel de buikpijn al. Oh nee…

Vrijdag
Mijn vrije dag, gelukkig maar. Zwak en misselijk plof ik neer op de bank. Dit is mijn plekje voor vandaag. Ik presteer het nog om een hennaschilderij te maken. Best goed gelukt. Ik doe mee met een Instagramwedstrijdje. Zaterdag wordt de winnaar bekend gemaakt. Fingers crossed! Ook bewerkte ik een mooie kleine kartonnen tulp. Speciaal voor een evenement van aankomende zondag.

Zaterdag
Ik voel me iets beter dan gister. De buikpijn is minder maar ik heb wel een snotneus, bleh. Overdag zijn Jayant en ik even wezen shoppen. Of eigenlijk: window shoppen. Ook leuk. We hebben ook nog even bij La Place een broodje gegeten en wat gedronken. Opvallend, gister was pakjesavond, en vandaag staan overal kerstbomen. Wel stom, vandaag heb ik geen foto’s gemaakt. Blame it on de verkoudheid!

weekoverzicht zondag 01weekoverzicht zondag 02

Zondag
Afsluiting van de week: de Henna Hafla 2. Een bijeenkomst voor henna-artiesten uit heel Nederland. Een initiatief Fatima Oulad Thami, van de Hand of Fatima. Het is een lange dag. Mijn vriendin Anima, een van leden van stichting, en ik gaan er samen naartoe. We moesten namelijk naar Utrecht. Bij de aanmelding kreeg je een opdracht: versier de tulp voor je collega henna-artiest. Wat een leuke opdracht. Eerder deze week had ik het al geverfd. En vrijdagmiddag maakte ik het helemaal af. Het was zoals ik al zei een lange dag. Om 6 uur ging de wekker al. Het was inpakken en wegwezen. Nadat we in de ruimte helemaal in orde hadden gemaakt, was het wachten op alle dames. Wist jij dat de hennakunst in Nederland nu onderdeel is van het UNESCO Immaterieel Erfgoed? Eindelijk een mooie erkenning. Het was een dag vol inspiratie en gezelligheid.

weekoverzicht zondag 03

Handtekening Aartie

Een gedachte over “My life my week #20

  1. Pingback: My life my week #21 | Mimïsme

Geef een reactie

