Last minute kerstcadeaus

Cadeautijd! Ooh wat moet je nou kopen voor je moeder…of je zusje..of je vriend? Ik vind december altijd zó lastig wat cadeaus betreft. Ja, overal zie je aanbiedingen, maar wil jij nou élk jaar parfum krijgen?? Ik niet hoor. Wat geef je iemand met kerst? Ik heb een paar lastminute cadeaus op een rij gezet voor je.

Gift time! Ooh what should you buy your mother … or your sister..or your boyfriend this year? December is always a difficult month for me, concerning gifts. I know, I see the offers popping everywhere, but do you want to get perfume every year?? I certainly don’t. What do you give someone for Christmas? I’ve put a few last minute gifts together in this post for you.

Last minute gifts

Chocolate milk via Pinterest

1. Chocolademelk voor volwassenen
Deze kwam ik tegen op Pinterest. Koop een mason jar, of een ander hoog potje, vul die voor de helft met chocolademelk (poeder) en marshmallows. Bij de slijter haal je mini Baileys. Bind deze met een touwtje vast aan je mason jar en klaar is je cadeau!

2. Bos van geldbomen
Deze is zo grappig. In euro’s misschien wat prijzig. Als je echt niet weet wat je wilt geven en geld is de beste optie dan ga je gewoon hiervoor. Vouw een paar briefjes van 5 (in combinatie met gewoon groen papier) tot boompjes.

3. Sugar scrub
Ideaal cadeau voor een vrouw. Een zelfgemaakte scrub. Makkelijk en goedkoop!

4. Een smartphone hoesje
Altijd leuk om te krijgen, een nieuw hoesje voor je telefoon! Deze site heeft onwijs veel keus. Gegarandeerd dat je iets tegenkomt.

5. iSnapx Remote iPhone Controller
Wil je ook van ver een selfie maken? Met deze controller kan dat!

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Rond de feestdagen zijn er vaak extra koopzondagen of koopavonden. Je zult vast wel iets vinden!

Aartie

Geef een reactie

