My life my week #23

Nog een paar dagen en dan is het 2015! Dit is mijn laatste My life my week voor dit jaar!

My life my week #23

Maandag

Maandag
Vorige week was mijn laatste week voor de winterstop van het Verkeersjournaal. Nu ben ik 2 weken vrij. Vandaag dus geen dagje op de redactie. Maar ik stond al vroeg op om naar de sportschool te gaan. Mijn doel: om 10.00 uur in de sportschool te zijn. Gelukt? Zeker weten! Ik was 9.45 uur binnen. Schouderklopje. Vandaag gebruik ik apparaten die ik normaal gesproken nooit gebruik. Eerst even in-fietsen. Daarna probeer ik de stairmaster. Ooit gebruikt? Het is een apparaat waar je treden op loopt. Gewoon net een trap. Ik heb het 6,5 minuut volgehouden haha. Het was best zwaar. Had ik niet gedacht. Misschien moet ik het maar opbouwen. Of gewoon een doel stellen, iets van 50 etages lopen of iets dergelijks. Hierna ben ik 10 minuten gaan roeien omdat de loopbanden bezet waren. Als laatst heb ik een half uur gerend op de loopband.
Last week was my last working week before my television program went on a winterstop. Now I’ve got two weeks off. So today no working day . But I got up early to go to the gym. My goal: to be at the gym at 10 am. Did I make it? You bet! I was there at  9.45am. Shoulder pat. Today I worked out differently than usually. First I got on the bike, just to warm up the muscles. Then I try the stairmaster. Ever used it? It is a device just like a staircase. I endured it for like 6.5-minute haha. It was pretty hard. Maybe I should just set a goal, something like 50-storey walk or something. After this, I did 10 minutes of rowing because all the treadmills were occupied. At last I had a half hour run on the treadmill.

Dinsdag
Dag 2 in de sportschool. Vorige week deed ik mijn eerste les Body Pump. Vandaag de tweede. Het was zwaar, ook omdat het een andere routine was. De instructeur vertelde mij vorige week dat het ruim een maand duurt voordat je eraan gewend bent en je resultaat ziet. Het is dus een kwestie van volhouden. De rest van de dag heb ik niet veel gedaan. Een beetje uitrusten, want de komende dagen worden drukke dagen.
Day 2 at the gym. Last week I did my first lesson of Body Pump. Today was the second. It was hard, because it was another routine. The instructor told me last week that it will take a month before you’ll get used to the routine and see results. So it is a matter of perseverance. The rest of the day I have not done much. A little rest, for the next few days are busy days.

My life my week #23

Woensdag

Woensdag
Ik had nog wat pannenkoekjes van gisteren over, dus die at ik als ontbijt. Morgen is het kerst, dus dat betekent boodschappen halen. Eerste kerst vieren we bij mijn schoonfamilie en tweede kerst bij mijn familie. Eerlijk verdeeld. Wij hebben de taak om tiramisu als dessert te maken, dus dat betekent amarettoooo! Morgen gaan we aan de slag ermee.
I had some pancake leftovers. So I ate them for breakfast. Tomorrow is christmasday. We celebrate one day at my inlaws and the other day at my family. We are in charge of the dessert. And it will be tiramisu, that means amarettooo! We’ll be making dessert in advance tomorrow.

My life my week #23

Donderdag

Donderdag
Desserttijd! Vandaag gaan we aan de slag met de tiramisu. Het is een makkelijk recept. Vanavond gaan we langs bij mijn schoonouders. De cadeautjes liggen al klaar!
Desserttime! We’re making tiramisu today. It’s an easy recipe. We’re going to my inlaws tonight, celebrating the first day of christmas. The present are ready to be taken to its owner. 

My life my week #23

Vrijdag

Vrijdag
Tweede kerst! Gisteravond lag ik pas om 02.00 uur in bed. Dus vandaag heb ik wat uitgeslapen. 10.00 uur vond ik wel een mooie tijd om eruit te gaan. We hebben om 15.00 uur afgesproken bij mijn tante thuis, en daarvoor ga ik nog even langs bij een andere tante. Het is een gezellige avond met natuurlijk teveel eten. Iedereen was enthousiast over de tiramisu. Gelukkig. We speelden ook nog een potje Party & Co. Grappig spel, wel voor herhaling vatbaar.
Second day of christmas. Yesterday was a nice day at my inlaws. I was in bed at 2 am. So I slept till 10 am. We’ve agreed to meet up at 3 pm at my aunts. And of course, it’s an evening with too much food. Luckily everyone enjoyed our tiramisu.

My life my week #23

Zaterdag

Zaterdag
Gister was het weer een late avond. Ik weet niet precies meer hoe laat ik in bed lag maar het was wel laat. Toen ik vanochtend wakker werd was het koud. En dat kwam natuurlijk omdat het had gesneeuwd. Helemaal wit was het. Er lag geen pak sneeuw maar het was wel wit. Een mooi gezicht. In de middag gaan we richting mijn moeder. Na Schiphol is er niks meer te merken van de sneeuw. Alleen een beetje regen. Ik nam een pak Oreo’s Birthday Cake-smaak mee. Die Jayant gister heeft gehad. In de auto aten we al een paar van de koekjes. Lekker!
It was a late night again. I’m not sure what time I lay down my head, but it was late again. It was very cold when I woke up. And the reason of course was the snow. It was white outside. Not very thick snow but it was white. It looked very nice. We also went to my mother. When going there, there was no sign of snow after Schiphol Airport. Just a little rain. I brought some Oreo cookies with me, and we ate a few in the car. They were nice!

My life my week #23

Zondag

Zondag
Een rustige dag. Er ligt nog overal sneeuw, en ijs. Dus toen ik boodschappen ging halen was het wel even opletten. Ook cirkelde de politieheli de hele tijd boven ons huis. De reden: er ligt een lijk in de sloot achter ons. Het is nog niet bekend wie het is en hoe deze persoon daar belandt is. De rest van de dag ben ik een beetje aan het lezen en hang ik voor de tv.
It’s been a quiet day today. There’s snow everywhere, and some ice. I had to be very careful when going outside to get some groceries. The police helicopter was circling all afternoon above our house. The reason: they found a body in the ditch behind. They still don’t know who the persons is and how he/she got there. Rest of the day I read and watched tv.  

Vandaag gaan we de laatste dagen van 2014 in en de eerste dagen van 2015. Fijne week allemaal!
These are the last days of 2014 and the beginning of the new 2015. Have a great week!

Aartie

Geef een reactie

