Ik Lees Nederlands 2015

Ik Lees Nederlands 2015Ik lees veel boeken, heel veel. Eigenlijk heb ik geen plek meer voor boeken, maar ik koop ze toch of haal ze van de bieb(goed alternatief) of ik krijg ze. Maar eigenlijk sta ik er niet vaak bij stil of het een Nederlandse auteur is of niet. Natuurlijk spreken sommige auteurs  je meer aan dan andere. Zo ben ik helemaal weg van de Amerikaanse thrillerauteur Karin Slaughter. En onlangs las ik Na Melanie van de Nederlandse auteur Svea Ersson.

In 2013 hield ik al mijn eigen challenge: 12-maanden-12-boeken-lijstje. Dit jaar zag ik de Ik Lees Nederlands 2014 al op een paar boekenblogs voorbijkomen. Eigenlijk wilde ik toen al meedoen, maar omdat ik nog zoveel andere boeken te lezen had, heb ik dat maar niet gedaan. Maar nu ben ik op tijd! Ik doe mee met Ik Lees Nederland 2015!

Het is de bedoeling dat je een aantal boeken van Nederlandse auteurs kiest die je in 2015 wilt lezen. Ik heb gekozen voor 10 boeken. Het lijkt misschien weinig, die 10 boeken, maar ik lees daarnaast ook nog andere boeken (voor mezelf en in opdracht). Dus daar heb ik enigszins rekening mee gehouden. De titels voor de challenge moet ik nog kiezen. Dus suggesties zijn altijd welkom!

Iedereen kan meedoen met de challenge, en je hoef echt niet een boel boeken te lezen, gewoon dat aantal waarvan jij denkt dat je het aankunt. Binnenkort plaats ik, zodra ik me heb bedacht welke boeken te lezen, de lijst met boeken online.

Doe jij ook mee?

Aartie

Geef een reactie

