My life my week #24

Mijn eerste My life my week van 2015! Hoe leuk is dat. Vandaag zitten we volgens mijn agenda alweer in week 2. Laten we snel mijn week doornemen.
This is the first My life my week of 2015! How much fun is that! According to my planner, we’re in de second week of this year. Let’s go through my last week.

My life my week #24

Dinsdag

Maandag
Vandaag is het een rustig dagje. Mijn tweede week dat ik vrij ben. Ik heb niet veel gedaan. De kerstdagen hebben we achter de rug. Nu gaan we richting het nieuwe jaar!
It’s been an easypeasy day. It’s my second week off. I haven’t done much. We’ve had the Christmasday, now I’m preparing for the new year!

Dinsdag
Mijn laatste trainingsdag van dit jaar. ’s Ochtends eerst naar de sportschool. En daarna wat boodschappen halen voor oud en nieuw. Eerst nog even langs de Primark. Lekker druk weer. Ik vind wat ik moet hebben en ga dan weer richting huis.
Last training of this year. First thing in de morning is my stop at the gym. After that I’ll head for the groceries. But first, I’ll stop by the Primark. It’s again full of shopping girls(and their moms). I’ve got what I needed, and went back home. 

My life my week #24

Woensdag

Woensdag
Oudjaarsdag! Ik sta al vroeg in de keuken. Op zo een dag wil je toch iets lekkers maken. Ik maak: nasi, saoto, kip uit de oven en gebakken banaan. Rond 15.00 uur ben ik klaar. Dat is maar goed ook, want vanavond heb ik een ondertiteldienst. Letterlijk, mijn laatste werkdag van 2014. Het is ’s avonds erg rustig op de redactie, afgezien van de brandmeldingen. Wanneer ik terug ben, zit ik lekker aan de moscato en de nasi. Goeie combi! Dan is het wachten tot de klok 12 slaat!
Last day of 2014. I’m up early to make delicious meals. I’ve made: fried rice with sweet chicken, soto ajam (chicken soup) and sautéed plantains. I finished my cooking at 3 p.m.. Just in time, tonight is literally my last working day of 2014. It’s been a quite evening in the office, except for the fire reports. When getting home I took some moscato (super sweet wine with litter bubbles) and my fried rice. Nice. Now I just wait till the clock hit 12 a.m.!

collage wo op do

Donderdag
Het is een mooie eerste nieuwjaarsdag. Een lekker zonnetje, geen sneeuw, geen regen, niet te koud. Later op de middag gaan we richting mijn moeder. Zij is niet zo lekker dus gaan we even op ziekenbezoek. Ik ga met de auto en Jayant op de motor. Het is de bedoeling dat we vandaag weer terug gaan, maar de plannen zijn gewijzigd en we blijven logeren.
It’s a wonderful new year day! The sun is shining, no snow, no rain and it’s not freezing cold. Later in the afternoon we’re heading towards my mother. I in the car and Jayant hops on his motorbike. It’s and 1 hour ride. The intention is that we go back, but the plans have changed and we sleep over.

My life my week #23

Vrijdag

Vrijdag
Vandaag gaan we weer terug. Het is ongelofelijk druk op de weg. En elke keer verbaas ik me hoeveel idioten er op de weg rijden. Niet normaal. Wanneer we thuis zijn, ben ik bekaf. Een laagstaande zon, geen zonnebril, idioten op de weg. Tel maar op. De avond breng ik door op de bank voor de buis.
We return home today. It’s already very busy on the highway. And every time I amaze myself of how many idiot there are on the road. I’m totally exhausted when we get home. A low sun, no sunglasses, idiots on the road. You do the math. I spend the evening on the couch, watching some tv.

My life my week #24

Zaterdag

Zaterdag
Shoppingtime! We gaan gezellig met z’n tweeën naar het centrum. Ik heb met spoed een nieuwe spijkerbroek nodig. Gelukkig vind ik die bij Levi’s. En hij was nog afgeprijsd ook! We gaan ook lang de Primark en de Marks & Spencer (wanneer niet hé). Omdat ik nu best veel train heb ik besloten om een fitplanner bij te houden. Maar daar heb ik dan wel een paar spullen voor nodig, zoals post-its en tape. Die haal ik bij de Action. Ik voel ook een griepje opkomen. En ja hoor, ’s avonds is het raak. Ik lig als een halve gare op de bank. Wanneer het 20.00 uur is, ga ik maar richting bed. Ik hou het niet langer meer vol.
Shopping time! We’re heading towards the city centre. I’m desperately in need of a new pair of jeans. I find one at the Levi store. Best of all: is was on discount! We stopped by the Primark and Marks & Spencer. Because I hit the gym very often now, I decided to put a fit planner together. So I needed some Post-its and washi tape which I both found at Action. I think I might get the flu. And I was right. I was getting cold, hot, again cold. Yes, it was the flu. At 8 p.m. I finally went to bed. I couldn’t keep my eyes open anymore.

Zondag
Vandaag geen loopafspraak. Maar lekker in bed. Ik vind het best zo!
No walking date today. Just lying in bed. Is all ok.

Aartie

Geef een reactie

