My life my week #27

Ik ga meteen van start!
Let’s start!

Maandag
Een nieuwe week! Het is donker wanneer ik van huis ga. Ik ben met de auto. Op de radio hoor ik dat er veel file staat omdat het erg mistig is. ‘Waar dan?‘, denk ik. Ik zie niks. Voor de zekerheid ga ik binnendoor. Normaal gesproken is rijden via de snelweg een stuk sneller. Maar ik wil het risico niet nemen om er 2x zo lang over te doen. Dus gewoon binnendoor. En half 10 was het in één keer mistig! Het had ook wat gevroren. Het dak bij West zag er apart uit. Tegen de tijd dat ik naar huis ging kwam de zon nog even door, maar verdween snel weer.

Dinsdag
Vandaag ga ik sporten. Ik heb er zin in, want ik ben al een hele week niet geweest. Het valt wel even tegen. Een paar keer wordt ik erg duizelig en moet ik stoppen. Waar het door komt? Ik weet het niet. Misschien dat mijn lichaam in een soort van slaapstand gaat als ik niet train? I dunno.

Woensdag
Vandaag ben ik weer gewoon op de redactie te vinden. Maandag had ik al de planning gemaakt en de teksten geschreven. Vandaag maak ik weer de kaarten. Het is een lange dag. Soms heb je dat. Dan lukt het niet allemaal in één keer.

Donderdag
We gaan we opnemen. Het is erg gezellig in de regie. De tijd gaat snel vandaag. Meestal ga ik na de opnames nog naar de sportschool. Ik sla vandaag maar over, want oh wat ben ik moe. Ik denk dat ik een tekort aan vitamine D heb. Iets waar donkere mensen altijd last van hebben. Morgen maar even een recept halen.

Vrijdag
Vandaag sta ik niet vroeg op. Een beetje uitslapen mag ook op z’n tijd. Ineens heb ik zin om uitgebreid te koken. Ik pak mijn Rick Stein-kookboek erbij en ga aan de slag. Later deze week zal ik het recept van wat ik heb gemaakt online plaatsen.

Zaterdag
Huizen kijken! Spannend. Niet één maar 2. Wel van hetzelfde type, maar verder uit elkaar. Ik ben benieuwd. Na de bezichtiging gaan we richting huis. Halen een broodje bij de Subway. Chicken Teriyaki, mijn favoriet. ’s Avonds komen mijn moeder, mijn zusje, mijn tante en nichtje nog even langs. Ze zijn op weg naar een feestje en kwamen even hier. Veel doe ik niet meer. Ik werk aan een artikel en ga best laat naar bed. Of ik vroeg op kan..denk het niet.

Zondag
Een rustige dag. Weer een bezichtiging. Hier kan ik wel aan wennen. De moeheid slaat wel wanneer ik dit aan het tikken ben. Dus ik zal het niet lang meer houden, volgende week ben ik er weer met een nieuw weekoverzicht.

Aartie

Geef een reactie

