My life my week #30

Mijn 30e weekoverzicht! Lees snel verder.

Maandag
Ik word wakker, badend in zweet. Voor de 3e keer in een half jaar ben ik weer ziek. Ondanks dat ik fruit eet en aanvullende vitamines slik heb ik toch een zwakke weerstand..grrrr…Maar toch ga ik naar mijn werk. op de redactie is het erg rustig. Er zijn er veel ziek. Ik hoor ook veel mensen snotteren. Gelukkig ben ik niet de enige haha. Vandaag ga ik wel iets eerder naar huis heb ik besloten. Maar niet voordat ik al mijn teksten geschreven heb. Het is 15.30 uur wanneer ik klaar ben om te gaan. Thuis ga ik lekker met een kop thee op de bank, onder een dekentje. Heerlijk!
I wake up, bathed in sweat. For the 3rd time in half a year I‘m sick again. Although I eat fruit and taking additional vitamins I still have a weak resistance..grrrrBut I‘m going to the office. It’s very quiet. Many are ill. I also hear a lot of people sniffling. Fortunately, I am not the only one. Today I’ve decided to go home early. But not before I have already written my texts. It was 3.30 p.m. when I’m ready to go. At home I get on the couch under a blanket with a nice cup of tea. Delicious!

My life my week

Dinsdag – Frozen

Dinsdag
Nog steeds ziek. Ik ben om 08.00 uur al wakker, maar ik ga er pas om 10.00 uur uit. Ik eet wat en ga daarna aan de slag met de foto’s die ik afgelopen zondag heb geschoten. Selecteren en bewerken. Het is nogal een klus. Ondertussen staat Netflix aan. Eerst Pretty Little Liars, een paar afleveringen. En daarna ‘kijk’ ik een stukje Frozen. Onwijs populaire film onder kleine meisjes. Ik weet nog niet wat ik ervan vind.
I’m still ill. I wake up at 8 a.m., but I’ve decided to get out of bed at 10 a.m. I ate and got busy with the photographs I made last sunday. It’s a process of selecting and retouching. It is quite a job. Meanwhile, I’ve put on Netflix. First a few episodes of Pretty Little Liars. After that I “lookat Frozen. A popular movie among little girls. I’m not sure what to think of it.

Woensdag
Het is weer een dag op het werk. Soms(meestal) ben ik zo gelukkig dat ik parttime kan werken. Natuurlijk wil ik heus wel meer uur werken. Er was een tijd dat ik gemiddeld 60 uur per week werkte. Soms wel iets minder, tussen de 50 en 55 uur. Wat vond ik dat leuk zeg. Werken is was echt mijn ding. Niet zozeer voor het geld, maar omdat ik het werk gewoon het leuk vind. Door omstandigheden werk ik nu parttime. Heerlijk. De dag gaat snel, waarschijnlijk omdat ik maandag al veel had gedaan. Daardoor kan ik het vandaag rustig aan doen.
It’s another day at work. Sometimes (often) I’m so happy I can work part-time. Of course I want to work more hours. There was a time when I was working 60 hours per week. Sometimes a little less, between 50 and 55 hours. What did I have fun. Work is really my thing. Not so much for the money, but because I just like to work. Due to circumstances I now work part-time. It’s great. The day goes by fast, probably because on Monday I had already done a lot. So I can take it easy today.

My life my week

Donderdag – Pretty Little Liars

Donderdag
Er zijn veel zieken bij ons op werk, ik denk eigenlijk overal wel. Ik ben zelf al 3 keer ziek geweest. Iedereen om me heen is snotterig of gewoon echt ziek. Na de opnames ga ik naar huis. Ik heb besloten zaterdag mijn verjaardag overdag te vieren, in het klein. Koffie en gebak. Lekker makkelijk. Maar dat betekent wel dat ik thuis even moet opruimen. Terwijl ik strijk, kijk ik een paar afleveringen van Pretty Little Liars. Het zijn er denk ik 2 of 3. Volgende week komt weer een nieuwe aflevering online.
There are many people ill at work, I actually think everywhere. I’ve been ill 3 times. It’s this epidemic of the flu. Everyone around me is snotty or just really sick. After the recording, I go home. I decided to celebrate my birthday this Saturday in the daytime. Coffee and pastries. Nice and easy. But that does mean that I have to clean up at home. While ironing, I watch a few episodes of Pretty Little Liars. I think 2 or 3 episodes. Next week there’ll be a new episode online.

My life my week

Vrijdag – Hotel des Indes

Vrijdag
Mijn vrije dag. ’s Ochtends ‘ren’ ik naar het centrum om wat taart en lekkers te halen. Binnen een uur ben ik weer terug. En kan ik verder opruimen. Om 15.00 uur ga ik weer richting mijn dansleraren. Dit keer ga ik mee naar Hotel des Indes. Het is de eerste keer dat ik daar binnen kom. Het hotel heeft iets statigst. Het is oud, maar tegelijk ook modern. In 1931 overleed de wereldberoemde ballerina Anna Pavlova in het hotel. Vanuit een kamertje, achter een gordijn, kon ik het optreden zien, wat onderdeel is van het 4×4 CaDance project.
My day off. In the morning “run” to the city center to get some cake and goodies. Within an hour I’m back. And I further cleanup the house. At 3 p.m. go back towards my dance teachers. This time I’m going to Hotel des Indes. It is the first time I’ll be in there. The hotel has something pompously. It’s old, but at the same time modern. In 1931 the world famous ballerina Anna Pavlova died in the hotel. From a small room, behind a curtain, I could see the action, which is part of the 4×4 CaDance project.

Valentijnsdag

Zaterdag – Happy B-Day!

Zaterdag
Ik ben jarig! Vandaag vier ik in het klein mijn verjaardag, niet veel bijzonders. Ik krijg een paar familieleden op bezoek. Ik heb wat cadeaubonnen gehad die ik wel goed kan gebruiken. Van Jayant kreeg ik een weekendje Barcelona. Wanneer we gaan weet ik nog niet, maar hopelijk wel binnenkort! ’s Avonds gaan we uit eten in het centrum. Het is druk, maar dat is het altijd in dit restaurant. We zijn laat thuis en ik ben kapot. We proberen nog een film te kijken, maar dat wil niet echt lukken haha. Dus ga ik maar slapen.
My birthday! Today I celebrate my birthday with a small group, nothing much. I get a few family members visiting. I had some gift cards which I can use well. Jayant gifted me a weekend Barcelona. When we’ll go there, I don’ t know yet, but hopefully soon! In the evening we go out for dinner in the city center. It’s busy, but that’s always at this restaurant. We’re home late and I’m broke. We try to watch a movie, but that does not really work haha. So I’m going off to bed.

Zondag
Het is een mooie dag vandaag. Vandaag doe ik niet veel. Een echte zondag!
It’s a wonderful day today. I’m not doing much. A real Sunday!

Volgende week heb ik weer een nieuw weekoverzicht! Tot dan!
Next week, I’ll be back with a new weekly overview. See you!

Aartie

Geef een reactie

