My life my week #33

RouwboeketVandaag heb ik een afwijkende weekoverzicht voor je. Normaal gesproken beschrijf ik in mijn My life my week per dag mijn week. En heb ik ook nog wat leuke foto’s erbij. Vandaag heb ik dat niet.
I’ve got a slightly different weekly overview for you. I normally describe my week day by day in My life my week. And, I also have some nice pictures to show you. Today I don’t have either.

Eerder vertelde ik al dat Jayant z’n opa in het ziekenhuis lag. Precies een week geleden is hij helaas overleden. Donderdagmiddag is hij gecremeerd.
I earlier mentioned Jayant’s grandfather being ill and being in the hospital. Exactly one week ago he sadly deceased. Thursday was the cremation.

Het was een week van lange dagen. Na het overlijden vinden veel rituelen plaats. Teveel om op te noemen. We zijn bijna elke dag laat thuis en daardoor heb ik geen tijd gehad om een degelijke blogpost te schrijven. Dit is een uitzondering.
It has been a week with long days. After the death, there are many rituals. Too many to mention. We’re home late almost every day, so I haven’t had the time to write a decent blog post for today. This one is an exception.

Volgende week kan je weer een normale weekoverzicht van mij verwachten.
I promise to deliver a normal weekly overview next week.

Voor vandaag zeg ik: fijne week!
For today I just say: have a nice week!

Aartie

Geef een reactie

