50 questions that will free your mind – deel 3

Deel 3 van de serie 50 questions that will free your mind. Heb je deel 1 en deel 2 gemist? Dan kan je ze natuurlijk terug lezen! Klik op deze link voor het eerste deel en op deze link voor het tweede deel.

21. Zou je liever een bezorgde genie zijn of een zorgeloze simpele ziel?
In een eerdere fase in mijn leven zou ik een bezorgde genie gezegd hebben. Maar weet je wat, dat is ook niet altijd leuk. Dus ga ik voor een zorgeloze simpele ziel.

22. Waarom ben jij jij?
Omdat ik ik ben en niet jij.

23. Ben je de vriend(in) geweest die je zelf graag als vriend(in) zou hebben?
Ja.

25. Waar ben je het meest dankbaar voor?
Mijn leven.

26. Zou je liever al je oude herinneringen verliezen of nooit in staat zijn nieuwe te maken?
Dan verlies ik liever mijn oude herinneringen.

27. Is het mogelijk de waarheid te weten zonder die eerst te weerleggen?
Ja.

28. Is je grootste angst ooit uitgekomen?  
Geen idee.

29. Weet je nog die keer dat je heel erg overstuur was vijf jaar geleden? Maakt het nu echt verschil?
Ik kan me onwijs irriteren aan mensen die lui zijn. Bij mijn toenmalige werkgever gaf ik een ‘foute’ opmerking volgens een paar collega’s. Ik sprak namelijk een collega aan op haar luiheid. Ik was niet overstuur maar eerder zwaar geïrriteerd. Wel klagen maar niet werken. Nu ik er niet meer werk, weet ik niet of mijn opmerking verschil heeft gemaakt of niet.

30. Wat is de gelukkigste herinnering uit je kindertijd? Wat maakt die zo speciaal?  
Mijn gelukkigste herinnering? Ik kan me niet veel herinneren, wel herinner ik me dat ik al op 3-jarige leeftijd kon zwemmen. Dat is wel een fijne herinnering geweest. Maar of dat mijn gelukkigste herinnering is…

Waar word jij gelukkig van?

Aartie

2 gedachtes over “50 questions that will free your mind – deel 3

  1. Pingback: 50 questions that will free your mind – deel 4 | Mimïsme

  2. Pingback: 50 questions that will free your mind – deel 5 | Mimïsme

Geef een reactie

