50 questions that will free your mind – deel 5

Vandaag heb ik de laatste 10 vragen en antwoorden voor je. Lees hier de andere delen terug:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4


41. Als je zou weten dat iedereen die je kent morgen dood zou gaan, wie zou je dan vandaag bezoeken?
Mijn familie. Die is klein, dus dat red ik wel in een dag.

42. Zou je bereid zijn tien jaar van je levensverwachting in te leveren om extreem aantrekkelijk of beroemd te worden?
Hell no!

43. Wat is het verschil tussen in leven zijn en werkelijk te leven?
Werkelijk leven is alle kansen pakken die op je pad komen. In leven zijn stel ik mij een kasplantje voor.

44. Wat is het moment om te stoppen met twijfelen en risico’s berekenen en te gaan doen waarvan je weet dat ‘t het juiste is?
Eigenlijk zou je één keer alles moeten afwegen en dan meteen de beslissing nemen.

45. Als we leren van onze fouten, waarom zijn we dan zo bang een fout te maken?
Omdat niet iedereen leert van zijn fouten. Of beter gezegd: wat ik fout vind hoeft een ander niet fout te vinden.

46. Wat zou je anders doen als je wist dat niemand een oordeel over je zou hebben?
Heel veel mensen schrappen uit mijn leven. Maar soms heb je geen keus. Mijn advies: blijf zoveel mogelijk uit de buurt van deze mensen.

47. Wanneer heb je voor het laatst het geluid van je eigen ademhaling opgemerkt?
Gisteren nog. Wees bewust van je ademhaling.

48. Waar hou jij van? Heb je de laatste tijd iets gedaan waarmee je deze liefde openlijk uitte?
Ik hou van mijn creatieve kant. En dat uitte zich in een website! Ik ben ruim een maand bezig geweest ermee, en ben er best trots op!

49. Herinner jij je over 5 jaar wat je gisteren hebt gedaan? En de dag daarvoor? Of de dag daarvoor?
Herinneren niet. Maar terug zoeken wel. Lang leve mijn blog!

50. Er worden nu beslissingen gemaakt. De vraag is: Maak jij die beslissingen zelf of laat je anderen die beslissingen voor je maken?
De meeste belangrijke beslissingen neem ik zelf. De rest laat ik aan anderen over.

Dit was het weer. Ik vond het leuk om de vragen te beantwoorden. Ergens kom je jezelf ook heel erg tegen en leer je steeds weer iets nieuws over jezelf.

Aartie

Geef een reactie

