Day Zero Project: nr. 72

72. Koop een plant en hou deze 100 dagen in leven

kruidenDat was inderdaad de bedoeling. Helaas, helaas is het mij niet gelukt. Ik heb het niet één keer geprobeerd, nee twee keer! Volgens mij heb ik gewoon geen groene vingers. Ik stond zelfs op het punt om van die goedkope nep-plantjes bij de Ikea te halen.

Ik had 3 kruiden om zelf te kweken. Je stopt wat aarde in de beker, gooit daar de zaadjes in en gooit er weer aarde overheen. Dan dek je het af met aluminiumfolie en laat het zo een paar dagen staan, wel af en toe checken hè. Ik was dan ook erg blij toen ik zag dat er plantjes uit kwamen. Maar na 2 weken waren de plantjes helemaal slap. Terwijl ik ze regelmatig water gaf en de potjes omdraaide. Toen ik wat beter keek, zag ik dat er allemaal van die vieze mini-luizen op zaten! Getver! Ik krijg nu spontaan jeuk! Ik heb meteen een zak gepakt en weg gegooid. Geen idee waar ze vandaag kwamen??

Bij deze moet ik mezelf, en jullie, teleurstellen: doel is mislukt!

Aartie

Geef een reactie

