My life my week #50

Dit is alweer mijn 50e weekoverzicht! Hoe snel is dat gegaan. We zitten midden in de zomer en hebben lekker weer (eindelijk!).

weekoverzicht
Maandag

Gister kocht ik in De Bogaard een nieuw jurkje, fel rood/oranje. Ik kan je vertellen dat ik opviel. Het is een rustige dag op de redactie. Er zijn er al veel vrij. Nog een weekje dan is het ook hier zomervakantie. Na het werk ga ik snel naar huis, want ik moet (bijna) meteen weer door naar Korzo. Vandaag oefent het Zangamkoor met Rik van Dario Fo. We leren speciale opera technieken en zingen voor het eerst de tekst van Satyagraha. Wil je weten hoe het origineel klinkt? Ik geeft je alvast een waarschuwing: het is opera.

Dinsdag
Zaterdag kreeg ik van een onbekende een bericht via Facebook met de vraag of ik vandaag als model wilde zitten bij haar visagiecursus. Na goed nadenken heb ik het gedaan. De Haagse Visagieschool is een bekende dus ik had niet veel te vrezen. En het was lekker dichtbij, gewoon in Den Haag. Ik vond het vrij makkelijk. Het is een klein lokaaltje eigenlijk. En het is vandaag zo warm, dus ook daarbinnen. Zeker met zoveel lampen aan. Ondanks de warmte vond ik het erg leuk om weer eens als make-up model te zitten. Via internet had ik een Indiase sieradenset gekocht. Ik had de mogelijkheid om het setje op te halen in Den Haag of Vleuten. Of laten opsturen. Simpele keus voor mij: ik ga het ophalen. Ik was superblij met de sieraden. Op de foto leek het al zo mooi, maar in het echt is hij nog veel mooier!

Woensdag
Soms heb je van die dagen dat er helemaal niks bijzonders gebeurt. Ken je dat? Aan de ene kant is dat ook wel lekker. Je wordt wakker, gaat naar werk, komt thuis, kookt wat, leest een boekje of kijkt tv en dan is het weer tijd om te gaan slapen. Nou vandaag was zo een dag voor mij.

Donderdag
Vandaag staat op de planning: autobanden vervangen. Maar eerst heb ik ’s ochtends natuurlijk de opnames van het Verkeersjournaal. Misschien vinden jullie het leuk om te lezen hoe zo een week op de redactie eruit ziet? Laat maar weten in de reacties! Om 14.00 uur moet ik bij Dino nog wat zijn, in Delft. Binnen 20 minuten heb ik weer twee nieuwe bandjes op mijn auto zitten. Nu nog alleen een nieuw stuk gaas/grill bij de bumper. Dat gebeurt komend weekend. Dan is hij weer helemaal klaar voor de APK.

Vrijdag
Het was gister een lange nacht. Ik kon niet slapen en was om 01.00 uur nog bezig artikelen te tikken. Wanneer ik opsta ben ik eigenlijk niet zo moe. Jayant is vandaag een dagje vrij. Ik ga tegen 11.00 uur langs bij Farida, ik heb haar een paar maanden niet gezien. Samen lopen we door het Zuiderpark en kletsen wat bij.

Zaterdag
Vandaag wordt het net zo warm als gisteren, 25 graden. Bij mij thuis wordt het dan net een sauna. Zo heet! Soms is het buiten zelfs iets koeler dan binnen. Vandaag moet ik even naar het centrum. Als eerst ga ik langs de ICI Paris in de Hoogstraat, om een nieuw borsteltje te halen voor mijn Clarisonic. Daarna loop ik een deur verder, naar de Mac Store. Even een nieuw poedertje halen. Ik heb besloten om Chinese bami klaar te maken, dus daarvoor moet ik wat boodschappen halen bij de Chinees. Onder de C&A zit zo een grote Chinese supermarkt. Nu ben ik even de naam vergeten. Je kunt er van alles halen, van verse groenten tot aan pannen en theepotten. Erg leuk allemaal. Ik zoek al mijn boodschappen bij elkaar en loop daarna door naar een andere Chinees. Daar haal ik kipkerrie broodjes en bubble tea. Daarna ga ik weer richting huis. Het is geen weer om vrijwillig in de zon te lopen.

Zondag
Een rustige dag vandaag. Ik draai wat wasjes, zet de strijkplank voor de tv neer en zet Vampire Diaries op. Veel bijzonders gebeurt er niet. Oh ja, ik maak ook nog een sapje van wortels, appels, sinaasappels en gember. Goed voor je darmen. Verder doe ik niet veel. Best saai eigenlijk he?

Dit was weer mijn weekoverzicht voor deze week. Hoe was jouw week?

Aartie

Geef een reactie

