My life my week #53 – Maandag

#Alphen

Deze week geen weekoverzicht. Ik pak het even anders aan. In plaats van een weekoverzicht zal ik per dag gaan bloggen over wat ik heb meegemaakt! Vandaag dus de maandag!

Om 8.00 uur gaat mijn wekker. Het plan is om uit bed te springen, en richting de sportschool te gaan. Eh..het liep een beetje anders. Ik drukte mijn wekker uit en werd 1,5 uur later wakker. In plaats van uit bed te springen, kwam ik langzaam op gang. Ik merk wel verschil met de tijd dat ik koffie dronk en nu ik geen koffie meer drink. Ik krijg onverwachts een telefoontje waardoor ik niet meteen weg kan, maar dat is geen probleem. Het is toch heet buiten. 30 graden was het vandaag. Nu is het nog ‘maar’ 23 graden. Tegen 12.30 uur ben ik in de sportschool. Even een half uur rennen. Dit is trouwens veel lekkerder dan rennen in het park, met deze hitte.

Eenmaal thuis, at ik even wat. Want ja, lunchen moet ook. Daarna was het tijd om boodschappen te doen. Tegen 16.30 uur krijg ik een melding op mijn mobiel ‘Bouwkraan bij Julianabrug Alphen aan den Rijn omgevallen. Zal niet zoveel voorstellen denk ik en ik ga verder met afwassen. Maar wanneer de hubby thuiskomt en de tv aanzet, blijkt het toch veel ernstiger dan ik had gedacht. Er zijn ingelaste nieuwsuitzendingen die alles vertellen over de situatie. En ook twitter staat vol.

En dit is de bewuste situatie (de omvallende kranen zijn hier niet op te zien):

Ik hoop dat het zoveel mogelijk goed afloopt. Voor nu: fijne avond en tot morgen!

Aartie

Geef een reactie

