My life my week #53 – Woensdag

Polar M400

Vandaag geen Woordloze Woensdag.

Ik hoefde vandaag niet te werken. Dat betekent dus dat ik andere dingen kan doen. Gisteren was ik vrij laat naar bed, zo rond 00.45 uur. Ik had nog wat uitzoekwerk rondom henna.

Vandaag startte ik mijn dag erg rustig. Ik had me weer voorgenomen om precies om 08.00 uur op te staan, maar laat naar bed gaan helpt daar niet bij. Dus werd het later. Ik maakte me langzaam klaar om naar de sportschool te gaan. Vandaag is het trouwens best lekker weer. Tegen de tijd dat ik wegga zie ik langzaamaan de zon tevoorschijn komen.

Een paar weken geleden schreef ik al dat ik me deze zomer aan het voorbereiden ben voor het India Dans Festival. Vandaag sta ik 50 minuten op de loopband, waarvan 30 minuten rennen en de rest snel lopen is. En ik doe nog wat buikspieren en krachttraining. Je zou denken dat het rustig is in de sportschool, maar niets is minder waar. Na de training loop ik even naar de Starbucks ernaast. Ik heb zo een honger en weet uit mijn hoofd dat zij ook yoghurt hebben. Ik wil net naar binnen lopen wanneer een medewerker mij tegenhoudt en vertelt dat hun espresso-apparaat stuk is. Hoe vaak komt dat nou voor?? Dus alleen koude dranken en koffie zwart zijn te krijgen. Lucky me, ik drink geen (cafeïne) koffie meer. Ik eet rustig mijn yoghurt en een beker verse sinaasappelsap.

Ik kom nog een dansmaatje tegen, we kletsen wat en ik ga dan weer verder. Want ik moet even langs de H&M, even een nieuwe sportbroek halen. Maar ik vind geen leuke, dus koop ik niks.

Eenmaal thuis plof ik eerst op de bank. Even uitrusten en de ramen open gooien, want wat is het heet binnen. Ik zet wat youtube-filmpjes aan en kijk er een paar. Voor dat ik het doorheb is het al tijd om te koken. Vandaag maak ik pasta en zalm, met een scheutje Hoisin-saus.

Dat was het weer voor vandaag. Morgen zit ik weer op de redactie. Fijne avond!

Aartie

Geef een reactie

