My life my week #53 – Zaterdag

zaterdag

Hoi hoi!

Ik stond op en kwam tot de ontdekking dat er gisteravond iets mis was gegaan met het online plaatsen van mijn vrijdag-blog. Gelukkig vergaat de wereld er niet van, dus kwam hij vanochtend online.

Vandaag was een redelijk drukke dag. Ik had een bestelling voor het maken van hennadesigns op letters binnen gehad. Vorige week was ik al begonnen met een opzet van het design. Vandaag ben ik echt ermee aan de slag gegaan ermee. Toen ik even geen inspiratie meer hard, ben ik even wat boodschappen gaan doen. Dat helpt echt!

Vanavond ga ik een beetje rustig aan doen. Indiana Jones is op tv, altijd goed.

Fijne avond!

Aartie

Geef een reactie

