My life my week #53 – Zondag

Sticky Rice

Hoi!

Gister vergat ik nog iets te vertellen. Namelijk, toen ik terug liep van het boodschappen doen, kwam ik een jongen tegen. Op het eerste oog niks mee aan de hand.
Hij zei: mevrouw mag ik u wat vragen?
Ik: nee.
Hij: ASO! (en nog wat dingen)

Ik liep gewoon door. Waarom zei ik ‘nee’? Ik ‘ken’ deze jongen namelijk. Een paar maanden geleden zag ik heb in Rijswijk en vorige week op de Leyweg en nu weer. En telkens heeft hij dezelfde vraag aan mensen: ‘ik ben op de brommer, alleen mijn benzine is op. Ik moet met spoed weg, heeft u €10 voor mij te leen. U krijgt het echt terug. Mijn vader geeft me geen geld meer maar als ik hem bel dan krijgt u het zeker terug’. Dit is het verhaal dat hij telkens aan mensen vertelt. Waarschijnlijk ben je gewoon je geld kwijt en bestaat zogenaamde vader van hem ook niet. Dat was dus gisteravond.

Vandaag was een rustig dagje. Mijn wekker ging om 09.00 uur, maar ik werd eerder wakker. Voor degene die denken ‘wekker?’, ja wanneer ik dingen te doen heb zet ik mijn wekker. Dan maakt het niet uit welke dag het is. Ik ging rustig mijn bed uit. Er stond nog een klein beetje afwas, dus deed ik dat meteen. Maar terwijl ik bezig was, ging ik door haha. Nam meteen de keukenkastjes af en deed het gasfornuis. Toen was het al 11.30 uur en kreeg ik behoorlijk wat honger. Ik maakte wat voor mezelf klaar en ging toen aan de slag met designs tekenen.

’s Middags was het tijd voor onze floatsessie. Als je niet weet wat floaten is, lees dan even mijn post erover. Toen we klaar waren hadden we zo een honger. Gelukkig zitten er in New Babylon wat eettentjes. We gingen voor de eerste keer iets eten bij Sticky Rice. Een echte aanrader! Niet duur en wel zo lekker.

Voor vanavond staat niet veel op de planning. Even een boodschappenlijst samenstellen en een henna design uitwerken. En dan is zo de dag weer om!

Fijne avond!

Aartie

Geef een reactie

