Shoppen bij WestWing

westwing01

Online shoppen is iets wat we allemaal wel eens hebben gedaan. Of misschien moet jij dat ooit nog eens doen. Ik ben er wel voorstander van. Toen ik twee banen had, had ik geen tijd om te shoppen. Dus bestelde ik vooral online, en dan vooral boeken en kleding. Wat een uitkomst.

Ik ben al een flinke tijd lid van de WestWing nieuwsbrief. Voor degene die niet weten wat WestWing precies is: het is een online home en living ‘winkel’. Elke dag zijn er acties die voor een bepaalde tijd gelden. Soms 24 uur, soms 3 dagen en soms een week.

Ik zag toevallig de actie ‘60% korting op kristallen glazen’. Aangezien het er goed uitzag en het best een koopje was, kocht ik wat glazen. 12 Longdrinks, 12 gewone glazen, 6 rode wijn glazen en een waterkan. Levertijd: 1 tot 3 weken. Betalen: kan achteraf (mooi!).

Het pakket was zwaar, 14 kg woog hij maar liefst. Dat kon ik niet alleen tillen, dus de Hubsy ging mee naar het postkantoor. En of ik daarna snel wilde doorlopen naar huis, want het was zwaar :-). Het was een grote licht blauwe doos. Een beetje in de kleur van Tiffany’s. Ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten tot mijn bestelling er was.

westwing02

westwing05

westwing04

Eenmaal thuis zag ik een sticker van Postnl waarop stond dat de doos open is geweest. Ik kijk naar de verpakking…erg goed dicht getapet is hij niet. Ik hoop dus heel erg dat er niks uit is. Even snel checken. Bij het openmaken zie ik dat er nog best wat ruimte in de doos is. Ik had persoonlijk wel nog wat extra vulling erin gehad. Je kent het misschien wel, van die plastic luchtkussen bedrijven gebruiken om ruimte in dozen mee te vullen. Ik tel het aantal doosjes met de pakbon. Fiewwww…het klopt! Nu snel uitpakken om te kijken of alle glazen nog heel zijn.

westwing03

Voorzichtig maak ik de eerste doos open. Het is de waterkan. En hij is heel! En zwaar! Daarna volgt de derde doos…de vierde…de vijfde en als laatste de zesde doos. Alle glazen zijn heel! Halleluja! En wat zien ze er prachtig uit (nooit gedacht dat ik zó blij zou zijn met een setje glazen haha).

westwing06

Omdat ik niet tevreden was over de verpakking, had ik al vrij snel besloten dat ik een mail ging sturen naar hun klantenservice. Daarbij kwam óók nog dat ik drie verschillende facturen had ontvangen. Tja…which one to pay?? Allemaal so confusing.

Heb jij wel eens wat bij WestWing besteld?

Aartie

 

2 gedachtes over “Shoppen bij WestWing

Geef een reactie

