Hallo november!

fall

Het is weer november. Je zou denken dat het herfstig is, koud is en vies weer. Maar nee, het is nog niet koud, het stormt niet en het regent niet vies.

Er hangen nog veel bladeren aan de bomen, een teken dat het ook niet hard waait. Langzamerhand kleuren ze wel mooi rood. Wanneer ik naar buiten kijk zie ik dat de bomen die vorige week nog geel waren, nu helemaal rood/oranje gekleurd zijn.

De dagen worden korter, het wordt sneller donker. Wanneer ik vanuit huis vertrek naar mijn werk is het donker. En dat betekent dat het drukker wordt op de weg, want door de nieuwe wintertijd zijn heel veel mensen helemaal in de war en moeten weer wennen aan het rijden in het donker.

De herfst betekent voor mij dat het bijna winter is. Mijn favoriete seizoen. De geur van de kou, de feestdagen en mijn verjaardag. Alles in de winter. Lekker binnen zitten, open haard aan (ja ja, die heb ik), van die lekkere dikke sokken aan en genieten maar. Ik hou ervan!

Wat is jouw favoriete seizoen?

Aartie

2 gedachtes over “Hallo november!

Geef een reactie

