Een Cookie Dough-bar in Rotterdam!

cookie-dough-960897_1920

Ik ben zó blij! Eerder deze week werd bekend gemaakt dat Nederlands allereerst cookie dough-bar opent. En ook nog eens in Rotterdam! Hoe fijn is dat! Als nieuwbakken Rotterdammer ben ik natuurlijk hartstikke blij *big smile*.

Als je van de smaak Cookie Dough van Ben & Jerry’s houdt, dan zal deze cookie dough-bar echt een geschenk uit de hemel zijn. Nu zie ik je denken ‘maar er zit toch rauwe ei in?’. Hoe zit dat met salmonella?

Natuurlijk heb ik me dit jaren geleden ook afgevraagd, maar cookie dough is veilig om rauw te eten. De eieren worden gepasteuriseerd waardoor alle bacteriën doodgaan. Yeej!

Ik moet nog even wachten voor de bar geopend wordt, want die is in mei. Ondertussen zoeken de ondernemers, Baker’s Dough, nog even naar een goede locatie.

Kijk ondertussen even hoe het er in New York aan toe gaat!

Eet jij weleens cookie dough?

Aartie

Geef een reactie

